Att mista den person betyder mest!!

Det har gått drygt en månad .. 30 dagar för att vara exakt.
Tror fortfarande att jag ska få höra din röst, se ditt underbara leende. känna din hand klappa mig på kinden som du alltid gjorde.

Jag vet inte hur jag ska klara mig igenom ett liv utan dig, du var mitt allt. Min bästa vän. världens bästa Pappa . du fanns alltid där ... varje dag , Ett samtal bort .

Jag visste inte att alla andra såg att vad vi hade var något speciellt.
Jag visste bara att det var vi ! du och jag ! min pappa .

V har lärt sig säga farfar, hon älskar att kolla på bilder på dig, vi ska alltid påminna henne vilken underbar farfar du var, och vad du gjorde din sista dag i livet

Det kommer inte bli lätt, pappa du vet när ingen förstår !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0